Blä~

Idag vaknade jag och kände mig pigg. Det är knasigt.
I skolan flöt allt på, jag och Jeanette flummade och slog lite på varann.
Men jag hade huvudvärk så jag fick hämta en Panodil hos skolsyster. Sen pratade jag med AggeBagge. ^^
Hon er snel hest.
MWAHA! Jag brottade ned Jeanette under idrotten.. Ujuj vad hon blev ägd. ^^ Och hennes skrik när hon blir arg är ju alldeles för underbara. ^^
Nu står det "kent" på mina fingrar också, jag var rastlös under svenskan. Vår svenskalärare är något creepy, hon klär sig faktiskt lite tufft för att vara i hennes ålder. Men det ser bara... Fel ut.
Hon är även bäst på dubbelmoral. ^^ Och att beskylla folk för saker. Men men, det är hennes uppgift.
Hon är faktiskt helt okej. För hon kan vara snäll, när hon vill, men det krävs fantasi för att förstå det ibland.
Nu låter det som om jag sätter mina standards lågt. Men inte alls, det är tvärtom. Det verkar som om jag tycker om att ha att göra med svåra personer.
Alla är ju svåra på sitt sätt. Men alla är ändå så lätta. Deras svårhet gör dem lätt genomskådade.
Fast Han är inte svår. Han är i sin egna kategori.
Vissa personer når mitt hjärta, det finns en dörr för var och en.

När jag kom hem så däckade jag i soffan och sen uppe i sängen.. Det var meningen att jag skulle göra läxor, men jag är så utmattad. Hela jag är matt.










Han gör mig pigg. Jag är pigg, jag är levande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback