FU

Gah! Jag vaknade upp idag och hade ont i öronen och ända ned i halsen.. Hela vägen >_<
Sen hade jag ont i huvudet och i magen.. Treo fick hjälpa mig. <3 Och jag är verkligen stressad med skolan och allt. Jag drömde tillochmed att jag var stressad, vaknade med knutna nävar och alldeles kallsvettig.
Genom hela dagen var jag mest grinig och martyr, förlåt. Men Treon hjälpte inte länge. .__.

Jag var så knas idag att jag skrev ett F på ena kinden och ett U på den andra kinden. Det ledde till massor av frågor i skolan. o.O "Vad betyder det däääär?"... Haha xD Sen så var det en hjälplärare på skolan som pekade "FU" åt mig. :D Hon är soet, hon hjälper många. Inte bara med skolan, utan med problem. Det måste ha varit den enda gången jag skrattade idag.. Hmm, förutom när jag och My skämtade om att vi skulle skända gravar i sommar bara för att alla gick omkring och snackade om sin konfirmation.
Hmpf, bara för att jag är agnostiker och inte tänker konfirmera mig. ^^

Usch, tränade inte idag. Känner mig slö, men jag klarade inte av att träna. Hade så ont.
Istället städade jag rummet, jag måste verkligen vara sjuk. o_O

Nåväl, får hoppas att jag mår bättre imorrn.
Jag vill ha Honom här. .__.

*~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en dålig dag :/

-kramar-

2006-04-24 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback