GAH

Jag skrev ett förbannat långt inlägg här nyligen.. Ja, väldigt långt. Och vad händer? Jag skriver så länge att jag loggas ut när jag vill posta det. T___T Det är inte meningen att jag ska blogga känns det som. >_<

Oh well.. Gosh vad jag vill träffa Honom just nu! Det är bara... GAH! Jag vill!

Igår var jag i Fryshuset och såg på Emergenza, vilket är en musiktävling. Jag var där med vänner och en del av familjen för att se 3GV spela.. De slutade tvåa. (: Lovisa hade en Tokio Hotel t-shirt och därför kom det fram två tyskar och pratade med henne. ^^ De gillade tydligen kent också. :D Dutti'a tyskar.

Idag var jag hos min moster tillsammans med mamma. Träffade Benny också, han var trevlig men liiiiite torr.
Sedan har jag tillbringat dagen med att prata en massa med Honom. ^^

Och UppCon var trevligt, och mer orkar jag inte skriva om det eftersom den dumma bloggen loggade ut mig när jag skrev världens text. -.-

^^ Oh! 00:00 *önska*

Baai~ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback