Tosca.. Åh, ge mig kaka

MWIH!
Idag har jag varit ihjälstressad, men skoldagen började med att jag och min kompis, My, redovisade vårat religionsarbete om Södermalmskyrkan.. En mycket märklig kyrka.
Dagen flöt på, lååångsamt. Vilket lidande.. Och inte nog med det, nej, jag måste göra ett franskaarbete tills på tisdag också medan resten av klassen har en vecka till.. Usch för USA just nu.
När jag kom hem skrev jag om NO-labben vi gjorde förra veckan.

Sen åkte jag in till stan, träffade Cili på bussen, hon skulle till Lava med Mimmi.
I stan så träffade jag mamma och åt middag med henne. Efter det så åkte vi och såg på opera. :O xD
Tosca, den var fin. Men alla bara gick och dog. Han dog och så dog han och sen dog han och så dog hon.

Oh btw. Imorrn har jag syslöjd, som brukade vara roligt. T__T
Min syslöjdslärare gillar verkligen inte att ha fel, hon säger att man ska göra en sak och så gör man exakt så för innan det hade man gjort fel.. Men när man kommer till henne igen så har man gjort fel igen.. <_<
"Vi kan inte hitta våra papper som du tog av oss sist. Satte du in dem?"
"Jag satte in dem här, men de är inte där så då får ni göra nya"
"Men.. Okej."

1 vecka senare

"Här är allas papper.. Och hehe. My och Olivia har gjort två var. Lite dumt att slösa papper."
"Men.. Du sa ju åt oss att skriva nya."
"Det har jag inte alls gjort!"

Baiz på dig..

Aaanyways. PUSS på Honom
Han
är verkligen bäst. Bäst, bäst, bäst!
Han får mitt hjärta att vakna igen. Jag är hög på lycka.
Juni, juni, juni, juni. Så nära men ändå så långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback