Uh!

Idag så var det rätt så slött i skolan, thank God. Det behövde jag verkligen. <3
När jag kom hem så däckade jag i sängen igen, jag var sliten. Sen vaknade jag upp och missade bussen till träningen. Tänkte först ta nästa buss men så kom jag på att jag skulle bli 40 min försenad och skulle därför ha varit tvungen att träna hårdare. Det hade jag inte klarat, var alldeles svag och darrig idag.

Placebo spelar. London Live på tvåan och jag har nyss hört ett band jag vill höra mer av.
The Kooks ^^

Gah! Jag saknar Honom. Det känns knas, för jag har inte träffat Honom, men ändå så känns det som om jag har känt Honom i en evighet. Och det känns bra.

Nanana~ Ikväll så ville mamma och pappa ge mig min födelsedagspresent eftersom vi är borta under min födelsedag. Åker redan på torsdag. Wie!
Gissa vad jag fick!
Det kan du inte, huh? ;D

En iPod Nano! :D Wiiiie ^^ 4Gb










Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: Leni

AW en nano! din fusk. men när fyller du år söta? :)

Postat av: elsa

grattis i förskott :)

2006-04-29 @ 18:28:40
URL: http://elsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback