Haha, herregud! xD

Åh! Jag bara älskar att hitta sådant här.
Härmed garanterar jag dig underhållning

Diskussion ur Kickans blogg.

Jag satt ett tag och läste. Det enda jag kom att tänka på var Jennys bristande argument och hennes påhopp.
Hur fan (ursäkta) kan man påstå att någon är en dålig människa?
"Malin: kolla vad du skrivit och sen tänk efter. är du en bra människa? NEPPS."
Det roliga är att hon predikar om att man inte ska döma andra och att det är bäst att hålla käften ibland, men ändå så lyckas hon (vad det verkar som) gå mot sina principer.
Ja, det är lätt att göra så över internet. Iom att man tolkar allt utifrån en text. Det är precis lika lätt som för någon av er att nu kommentera min blogg och säga att mina åsikter om det Jenny skriver är helt åt helvete.

Jag satt och fnissade ett tag iaf. ^^
Bloggvärlden har catfights! <3 \o/

Glömde att berätta att jag äter en vegetarisk Janssons frestelse, just nu, som söta mor har lagat.
Julen närmar sig med stormsteg.
Och just det!
Imorrn ska jag, tillsammans med familjen och Giv, se på Göta Kanal 2. Haha, har inga höga förväntningar.
Känns som vilken svensk film som helst. Och som Giv påpekade; "Den vanliga slapstick-humorn".
Jaja, film som film. Eller.. "How the Grinch Stole Christmas" är verkligen helt underbar att se nu under jul.

Anyways.. Godnatt och.. God Jul typ ^^

Kommentarer
Postat av: Niclas

du borde se "i'll be home for christmas" asmysig! tradition att familjen ser den efter bingolottos uppesittarkväll den 23:e.. det är julstämning :)

puss

2006-12-17 @ 00:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback