Hmz..

Jag kom på att jag plötsligt ville skriva ett jättelångt, intressant inlägg här.
Det är jättesvårt att lyckas med dock. :/
I mitt fall slutar det alltid med svammel eller bara skittrist utfyllnad.
Jag kollade just på klockan och insåg att det är 3 december nu. Den 1:a advent.
Det glädjer mig på något sätt, känns som om julen är på gång på riktigt nu. Det enda som saknas är snön, och eftersom Anders slaskade bör det bli snö till julafton. :)

Förra 1:a advent var jag typ emo. Jag minns hur det hela var, och den dagen var jag även riktigt rastlös. Tror jag tog en timma till att bara sminka mig.. Satte sedan upp håret.. Varför?
Jag vet inte faktiskt, rätt så sorgligt när man tänker på att jag inte skulle träffa en själ den dagen, utan bara tillbringa en massa tid för mig själv.
Jag ska se om jag hittar en bild senare.. Har för mig att jag har någon från den dagen.

Årets första advent går till att åka till Rotebro och fixa det sista inför redovisningen av SO/NO-redovisningen på måndag. Jag ska även plugga matte eftersom jag ska göra vårat matteprov på måndag. >_>
WHAY. Till på tisdag tänker jag göra klart en massa sena uppsatser och på tisdag ska jag plugga till musikprovet på onsdag.

AH.. Nu spelar jag Dashboard Confessional - As Lovers Go
Fan ta dig Jim. Du var bra. Och låtarna är fulla av minnen, stjärnor.
Stjärnhimlar och eskimåer samt isbjörnar.

Jag saknar folk. Jag vill ha en massa här vid min sida. Någon att röra vid, någons existens. Jag vill ha Giv här. Giv, kom hit.
Jag vill inte sova. Även om jag borde..
Haha. Det här inlägget blev helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig.

ÅH.. Jag vill till DH >_< Imorrn är det över.
Bröt en lillfingernagel idag. Lagom irriterande. :/
Just nu undrar jag bara var tusan min gröna t-shirt är. o.O




Snälla, Jultomten.
Ge mig ingenting i julklapp.
Jag har redan det jag letat efter så länge,
faktum är att jag inte är säker på om jag förtjänar det.
Snälla. Ge mig ingenting.
Jag har allt.



Kommentarer
Postat av: Jim

Aw^^
Du får aldrig glömma eskimån och kalle! Det är typ, det bästa^^

Postat av: Leni

awh, du ser ut som en.. liten barn.

2006-12-03 @ 16:45:41
URL: http://tasteofink.blogg.se
Postat av: Henrik

*ett

2006-12-03 @ 23:09:37
Postat av: Olivia

Henrik: Det ska iofs också vara "litet" :)

2006-12-03 @ 23:13:16
URL: http://paranoidbunny.blogg.se
Postat av: zeromechanism

Du är SÖT.
Geeemigdig.
Nu?

2006-12-03 @ 23:26:18
Postat av: Leni

men fula barn! fattar ni inte charmen!!

EN LITEN BARN!!!! ffs. >.

2006-12-04 @ 11:48:03
Postat av: Jimmy

emmehgeh? äre jag "Jim" eller någon annan.. eftersom jag nämnde "Vindicated" ^^

2006-12-04 @ 14:06:36
Postat av: Olivia

Leni.. Jag förstod charmen ;D Menade bara att om han tänkte envisas med att rätta ett ord så kan han ju ändå passa på att rätta ordentligt.. Så att han inte framstår som halvdum ^^

Jimmy: En annan Jim ^^

2006-12-04 @ 23:28:39
URL: http://paranoidbunny.blogg.se
Postat av: skeggis

En liten barn! :D
Thats wonderful ey!

2006-12-05 @ 00:46:52
Postat av: Giv Arfazadeh

orka lesa longa blogginlegg >___>





2006-12-08 @ 14:57:28
URL: http://giwen.blogg.se
Postat av: Giv Arfazadeh

skoja bara *3*

2006-12-08 @ 14:58:33
URL: http://giwen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback