Jag får tuppjuck...

Hmm.. någon som vet huruvida man kan ta bort kategorier eller inte? >_<
Vill bara pilla bort två härifrån. Delvis för att kodningen på dem är helt fukkade, delvis för att jag inte tycker om att skriva under "allmänt" (men jag är så lat, så allt hamnar där)

Haha, vad jag är bäst. Hittade det själv. ^^ Var bara lagom blind innan >_>

Buhu~  .__.


Idag har jag tänkt vara på Netgame väldigt länge >_> Remember December hålls, började för en timme sen och håller på till midnatt. Awoo~
Jag vill ha kramar. Och mat.


Snälla, snälla, ge mig dessa. <3



Okej, nu ska jag få lite frukost av söta mamma. ^^ Efter att jag ätit gör jag mig iordning och drar till Netgame. Jag tänker köra i mig grekisk sallad till lunch, det har jag bestämt, för jag är så grymt sugen på det just nu.

Ah.. Nu ska jag gå. ^^ Hejdå~



Kommentarer
Postat av: Tomten

Pussar på dig! Vi syns om åtta dagar. Weeeei...

2006-12-16 @ 14:57:11
Postat av: Loppan (RebelRebel)

Tihi, såna lewrar har jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback