Kek

Idag har jag inte skrivit något här.. Lite synd, men jag har typ sovit hela dagen och det är ju skönt.. Man märker inte alla ställen man har ont på då. ;S
Tänkte på att det är ganska svårt att skriva långa, intressanta inlägg. Det slutar med att man inte orkar läsa igenom allt.. Dessutom lyckas jag aldrig summera alla mina tankar i ett långt inlägg.

Idag sov jag fram till två och träffade sedan Giv. Rätt så skönt att vara med honom när man är sjuk, än att vara ensam och sjuk.
Vi stannade hemma hos mig ett tag, sen åkte vi in till stan. Vi tillbringade en kort stund till att kolla omkring på HM men jag hittade inget av intresse så vi gick vidare till min mammas jobb.
Klockan var då 20 i fem och mamma slutade vid fem. När klockan var fem gick jag, mamma och Giv till Myrorna. Hittade inget där. :/
Här hemma har inget gjorts idag och Giv åkte hem för en och en halv timme sen.

Idag känner jag för att inreda något. Tänk att kunna göra det du vill, när du vill.
Underbart.


Myrorna
Paint är även behändigt när man har 5 minuter över ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback