Kom nyss hem

Har nu varit på Remember December.. Det var kul till en början, men jag var redigt trött iom att jag inte somnade förrän halv två inatt och gick upp klockan 7. (Tack Giv >_>)
När klockan var fyra kunde jag ha svurit på att den var åtta. Gud, jag lär nog somna snart.

Kan inte julen bara komma snart?
Jag tänkte i oktober när snön föll här i Sthlm "Ja, äntligen en snöig jul i tid", men neeej. Det ser inte ut att bli snö förrän jättesent i år. Blir det snö till julafton?

Jag funderar på att ta och göra om en gammal vinterjacka jag har. Det är en tjock, rosa jacka.. Vette tusan vad den är fylld med, men den är söt. Vill sy fast vita vingar på den.
Har i för övrigt börjat skissa på en klänning jag vill ha i vår. Det blir en jumper-klänning med huva på. Ska bli kul att se om jag lyckas bra eller inte. Ska även sy fast kattöron på den, tror jag. Hmz.. Färg?
Pastellfärg vill jag se den i... Rosa, blå, grön eller gul? Den kanske skulle göra sig bra i vitt kom jag på nu ^^ Oh well... Syprojekt det där.

Ja.. Nu ska jag vila mig lite.. Eller roa mig med att titta omkring bland bloggar.
En blogg jag fastnat för är
Hanna Fridéns blogg.
Även om jag inte alltid håller med om allt hon skriver om så är det ruskigt kul att läsa hennes blogg. Den är helt annorlunda från alla andra bloggar här. Inte nog med att hon har grymt cool klädstil så skriver hon på ett sätt som iaf får mig att läsa. Ja, det är väl därför jag kollar där flera ggr om dagen. xD

Kommentarer
Postat av: Jim

Pouss, go you^^
(blogga mer, tio gånger per dag)

Postat av: elsa

hanna fridén har sjukt cool klädstil ;)

2006-12-20 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback