Kvällning

Hmz.. Filmen var precis som väntad, slapstick-humor allover.
Iofs så hände något roligt... I filmen delas en parkeringsböter ut till Lena Endre för att hon parkerat för nära en korsning.
När vi sett klart filmen och gick ut till vår bil ser vi att vi fått en böter på 700 kr just för detta! xD
Gud, vad jag skrattade.

Hmm.. Läste aftonbladets söndagsbilaga idag.
Engla, bl.a, intervjuades.

Ska lägga mig strax. Har dock världens huvudvärk och undrar om jag ens lär kunna somna.
Lyssnar på The Postal Service just nu och älskar verkligen dem. WOHO! För deras album "Give up".
Hmm. Fixade till Joys blogg igår.
Gjorde det ganska snabbt och det är några småsaker jag fortfarande klurar på hur jag ska fixa till. Iom att jag fixade till den snabbt så är kodningen inte snygg, när man kollar in i kod och stilmallen. Måste städa där. :(

Nu är jag trött. ^^ Hejdå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback