Longing

Idag är jag sjuk, var det igår också.
Just nu känns mitt huvud så fullt av skit att jag inte orkar tänka klart.
Martin, däremot, är så full av skit att han aldrig kan tänka klart. :)

Ah well. Segt går dagen, har varit vaken sedan 10,
känns som om det har gått ett dygn sedan jag vaknade dock.
Lala~ Jag vill ut och julhandla, orkar inte.
Jag måste verkligen köpa klart alla julklappar snart. Har köpt en, 3 eller fler kvar att köpa.
ABEW. Jag vill ha snö. Tänker absolut inte acceptera en julafton utan snö.
Efter julafton tänker jag åka till Gbg och fira nyår med alla bemanisar. Jag vill även köpa ett par Skullcandy Ti, ett DS, vill bleka håret vitt och pierca mig.
Tss, lär inte fixa något förum att åka till Gbg. >_>

I för övrigt så är korta naglar dagens i-landsproblem. Jag klarar mig inte utan långa naglar. Det känns ytterst obehagligt att inte ha något som "skyddar" hela fingerspetsarna.

AH. Nu ska jag dricka Himlagott och äta clementiner~

Himlagott

Kommentarer
Postat av: zeromechanism

Det teet som jag luktade på? O:

piltjeh

2006-12-15 @ 16:13:46
Postat av: Olivia

Jadå ^^ Det var det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback