Operation

Hmz. Har varit hos käkkirurgen idag också. Whay! >_>
Han kollade munnen först och sa "Ska 4:an här avlägsnas?"
Han syftade på en tand i underkäken som gjorde att alla tänder satt tätt. Han tyckte att den skulle dras ut.
Men det tyckte inte tandläkarna tidigare idag.

Iaf, han kom fram till att han ska ta bort en massa tandkött och dra ut en visdomstand.
Uscha.. Så torsdag den 18:e januari ska jag opereras. Halv elva är utsatt tid. Får inte äta frukost eller lunch.. Utan får inte äta förrän middag typ. Och jag får inte dricka 2 timmar innan operationen.

Jag kommer att få lugnande och sen lokalbedövning.. Efter operationen blir det mer lugnande och så får jag åka hem.
Slipper skolan iaf >_>

Kommentarer
Postat av: Anonym

knarkf o/

2006-12-21 @ 19:46:12
Postat av: jack

pussa dig? självklart, och hoppas det känns bättre efter operationen så~ -kram-

2006-12-22 @ 03:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback