Pepparkeke och tvåraderstankar

Om ni undrar vad det var jag hade på huvudet på bilden i förra inlägget så var det faktiskt en mössa. Min egna, nya, mysiga, underbara mössa. Jag känner mig dock som en tomte i den ^^

Här är mössan btw. (Ursäkta de dåliga bilderna. Webcamen var min enda tillgång .__.)

På fredag, tror jag, ska jag och Giv baka pepparkakor! :D Whay ^^ Vad det blir för några får ni vänta och seeee. ;o Ska posta bilder på dem här sen. Vänta och se.. ^__~

Hmm.. Just nu är jag redigt sugen på att sy. Ska nog ta hem symaskinen hit till stan någon gång nu i veckan. Är aldrig i Rotebro längre typ. It's a shame. Mitt rum där har en så mysig stämning.

Mina ögon svider. Funderar på att ta ögondroppar, men jag tycker att det är så himla obehagligt att ta dropparna att jag hellre låter bli. Bra med svidande ögon, då vet man att de finns där.

Hörde på tv:n att julen inte blir snöig, utan snarare grön. Dåligt, jag som hoppades på snö nu när det börjat bli kallt igen. Det var frost överallt idag ju, och så fint det var! <3

Nu ska jag ta tid till att göra ingenting, för jag känner mig lite trött. Ska väl rita lite eller läsa någonting. Kom på att jag måste läsa ut min Eng A-bok under lovet. WHAY! Hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback