Skolavslutning

Idag är sista skoldagen och ikväll har jag skolavslutning.
Om tio minuter åker jag iväg till skolan. Känner mig rätt spyfärdig, hade i mig juice eftersom jag vet att jag måste få i mig något iaf. Mår alltid dåligt när jag äter såhär tidigt på morgonen.

"Gå upp tidigare och låt magen vila innan du äter någonting" säger de.
Det funkar inte alls för mig. Äter aldrig frukost under skoldagar, såvida vi inte har en lång sovmorgon. (vilket aldrig inträffar)

Aja, hoppas att alla ligger och sussar sött. ^^ Många är säkert redan påväg till skolan/jobbet.
HEJS



Jag saknar dig. Kom hit

Kommentarer
Postat av: Maria

*Tittar in*
Åh, lyckost! ;D Som slutar idag. En annan slutar ju imorgon. ;) Fin blogg!

Postat av: Olivia

Maria: Var bara tvungen att titta på din blogg, och den är ju söt den med. ^^ Strax är det dags för avslutningen! \o/

2006-12-20 @ 14:43:57
URL: http://paranoidbunny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback