Skolavslutningen

Strax är det dags för avslutning!
Rätt så skönt, och har dessutom fått reda på att jag har 14 MVG och 2 VG. :)
YAYS! ^^

Ikväll ska kören, där jag är med, sjunga Ljuset i Advent och Jul, Jul, Strålande Jul.
Riktigt mysigt.
När jag kommer hem blir det att äta middag med familjen samt Giv.

Jag tror jag ser Bretonkex en bit bort. De ligger på glasbordet, ska bara ta nååågra. I kylen fann jag även Sprite Zero. Inte lika god som vanliga Sprite, faktiskt.
Hmm, julen närmar sig. Jag hoppas att tomten är snäll mot mig.


AAAAAH.. JUL. och ändå känns det inte helt som förr. Inte den pirriga, ivriga känslan att "Snart, snart, snart är det jul"
Förresten, är det bara jag som blivit äldre eller har julkalendrarna gått helt utför?
En av de kalendrar jag minns mest är nog Jul I Kapernaum. Jag gillade aldrig Mysteriet på Greveholm särskilt mycket. Konstigt, med tanke på att det verkar vara den julkalender alla i min ålder minns och älskade.
Jag kan inte direkt säga att jag minns Sunes Jul, eftersom den är från mitt födelseår, men jag minns att jag tittat på våra inspelningar av den, runt jul.
Samma sak med Tomtemaskinen. Den julkalendern älskade jag, fast jag bara minns den från våra inspelningar.

Men, var tar de bra julkalendrarna vägen? :/


Sprak från MPG och översikt Kapernaum


Kommentarer
Postat av: Giv Arfazadeh

Jul i kapernaum

Postat av: Giv Arfazadeh

kek, doli blog kan inte goera mindre en tre fan *mindre en tre*

2006-12-21 @ 12:30:05
URL: http://giwen.blogg.se
Postat av: Olivia

Blogg kan göra <3 om man är hax ;D

2006-12-21 @ 14:08:20
URL: http://paranoidbunny.blogg.se
Postat av: Julia (mental)

Julkalendrarna var mycket bättre förr, jag saknar dom :( Exakt alla som du nämnde också ^^ Dom var bäst :)

OCH, hur gör du piltre, snällasnällasnälla säääääääääääääg ^___________^

2006-12-22 @ 13:11:03
URL: http://tennsoldat.blogg.se
Postat av: Loppan (RebelRebel)

Meh, du har exakt samma betyg som jag jue. Härmis ^^

2007-01-03 @ 09:58:59
URL: http://loppelus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback