Lång men kort skoldag o.O



(Jag och Lovisa <3 samt när jag ska gå till ceremonin i kyrkan ^^)
Mihi ^^ Fixade bilderna från Nobel. Det skulle dock vara riktigt lattjo att ha bilderna från festen. xD

Idag vaknade jag och orkade inte stiga upp.. Jag har världens mysigaste täcke. ^^ Så jag låg kvar till en halvtimme innan skolan började.. Jag hann inte äta frukost och Lovisa kom och knackade på så vi gjorde sällskap till skolan. :)
Väl i skolan så fick jag ett sms. Det var Per. o.O Blev megat förvånad. Min svenskalärare blev lagom förbannad när hon såg att jag hade mobilen uppe under mattelektionen.. Fy för att sitta ute i korridorer där lärare går förbi. ^^
Under lunchen fick jag en självförtroende-boost genom att få veta att jag slog ut alla i fysikkategorin jättelätt. |:D

Skoldagen gick väldigt fort för att vara en måndag. Efter skolan åt jag lite mellanmål och såg på tv en stund innan jag drog iväg för att träna. Träningen var inte så lyckad.. .___. Min löpning har försämrats sen efter jullovet. :/ Men det är bara att arbeta upp den igen..
Nu ligger jag i sängen med min laptop i knät och skriver..
Imorrn ska jag in till Weekday och köpa kläder för bövelen! ^^ *bestämma sig för*

Well, oh well.. Baibai~ ^^

Kommentarer
Postat av: Mona

Inte utan dina Converse?
Vad fin Lovisa var/är....du med såklart!

2006-03-11 @ 14:49:32
Postat av: Jim

Helt seriöst, jag älskar bilden på dig i den klännigen.
Du är vacker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback