BLAHA o.O

Bara ett infall sådär. Bara för att berätta att LeniPÖT är så fin. Hon är så fin mot mig.
UGHI.. Och så var vi typ helt borta i evigheter.. Men igår, då blev det prat utav bara den. ÅH ^^ Jag har saknat henne. Och vi klarar allt, det gör vi. (Harhar.. Nu vore det sådär superbäst om alla samt Leni läser det här och bara tänker "Uh.. Hon tycker ju inte ens om Olivia", så är det alltid. Världen blåser en, big time!)
Men det gör inget , för nu är jag klaaaad. ^^

Huhu. Egh, jag har brutit en nagel idag. How sad.
Och jag ska fan åka ned till Leni någon dag, hon är den som får mig att må superbäst.



Just shut up and plaay~
EGH. MCR fåevaah! Så fint och stuff.

Lilja var jag med i måndags och i tisdags. Det var underbart.
Verkligen. Jag hade jättekul, vi lekte ju med heliumballonger. Håhå, Lilja är bäst på att sjunga med och utan valium.
Wait, helium var det.
Men.. Åh, hon har jättevacker röst. <3

LILJA, kom hit.
LENI, kom hit.                                 Ni bor för långt bort helt enkelt <3
ZERO, kom hit.


Natti.

Kommentarer
Postat av: Zeromechanism

Duuu är söt. Och bäst. Och allt.

2006-07-20 @ 01:49:12
Postat av: Leni

men wuuuuuuuuuh!!!
klart det inte är så.
leni tycker visst om Olvivia. MASSA MAZA!

2006-07-20 @ 13:59:12
Postat av: Promiscuous/Emma

gaaaaaaah.
du är pure kärlek. dai suki da yo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback