Tänkte bara lite.

Jag tror att mitt kall här i livet är att försöka göra folk glada.
När jag lyckas så får jag värsta powerboosten och kan vara lycklig i flera dagar.
När jag däremot bara tror att jag lyckats och sen får ett sånt där "Du är inte bäst" av någon så kan jag gå ned mig.
Även om jag är medveten om att jag inte är bäst, varför påpeka det, liksom?
Och när jag inte försöker göra någon glad så sitter jag här och typ whinar eller försöker låta antingen knasig eller djup på ett knasigt sätt.

Tänk vad fake jag är egentligen. Tänk i mitt innersta inre. Är jag verkligen den person jag tror att jag är, där?
Spelar väl ingen roll ändå, om jag lurar mig själv att jag är knasig och lycklig så måste jag väl ändå vara det på ett hörn? ^^ Om jag lyckas så..

HUHU.. LEEEEENI <3 Komsi komsi. I waaant you heeere.

Kommentarer
Postat av: zeromechanism

Du gör mig glad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback