"HAHA! Du pratar skånska!"

WIOWIOWIO.. Jag arbetade hela veckan.. Eller ja, tills i torsdags. HA! Jag ååååkteee tiiiiill Skåååååneee..
WHOA! Jag har träffat en massa sötisar. De jag har planerat, ett tag nu, att träffa var Emma, Jim och PA. :D
MOSHI MOSHI! Ni är underbara. Inte bara de tre som är nämnda vid namn, utan aaaalla. ^^

När jag kom till Gbg C så blev jag något konfunderad. Trodde att jag skulle träffa Jolle där, men han bor ju i Vaaarbeeeerg så han hoppade på tåget där. Tåget som gick från Gbg C alltså. ^^
En sötis. More to come.
Jag hade en biljett från Gbg C till Helsingborg C.. Så jag plankade till Landskrona station. Busiiiigt ^^ Fast Jolle var värre, han plankade från Båstad tror jag. :O
Vi såg på The Aviator på Jolles söta iBook. ÅH. >_< Jag vill oooockså haaaa.

Helt plötsligt var vi framme vid Landskrona station. Jag såg Daniel och PA genom fönstret och pekade på dem. ÅHÅ! TRE SÖTISAR NU.
Ut ur tåget far jag och slängde väskorna på marken. KRAMKALAS! Förstår ni hur lycklig man kan vara?
Men neeeejdå. Från ingenstans (egentligen en trappa) kommer Jim och Isabelle. Like.. OMIGOD!
Fem sötisar!
Jag kastade mig på Jim. Och sen struttade jag mest omkring på stationen av lite energi och lycka.

Jag, Daniel och PA åkte hem till PA och mös. Sen dök Elin, Kajsa och Isabelle upp! :O
Sju stycken sötisar! ^^
Sen drog alla och jag stannade hos PA och sov över. Haha.. Bokbinderi! :D

På fredagen vaknade vi och lite senare var Daniel där. ^^
Vi åkte in till stationen och träffade alla IRLhamstrar.
Massa sötisar! :D

ÅH.. Nu blev jag trött.. Fortsätter att skriva imorrn. Baibai, night.~

Kommentarer
Postat av: Leni

vart är du? >.

Postat av: Anonym

Åh herregud.

2006-07-02 @ 14:06:08
Postat av: Sami

BLOGGA MEER!

2006-07-07 @ 02:10:29
Postat av: Sami

blogga mer :'( du fick mig och börja blogga.. kan inte du blogga lite emr bara? -.snyfta- SNÄLLLAA!

2006-07-10 @ 01:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback