Ouff

GAH. Jag blir så arg på mig själv ibland. Och på den här bloggen. ^^
Jag skulle posta ett inlägg och så fukkar sig allting. .____. It's ewul.
Oh well. Jag har varit i Gamla Stan idag. Vi gjorde rundvandringar och jag och My åt lunch på ett café medan de andra åt matsäck. :D Yeah. Sen var det tydligen japaner som ville fotografera Sanna, Jeanette och Lovisa. Knasigt. ^^ På vägen hem var det folk som klagade på att de mådde dåligt för att de gör det när de går långa sträckor. (WTF? Du har valt rundvandring i Gamla Stan ditt puck. Det är meningen att man ska gå långt då. >_<)
Sen hade några skoskav och några hade bara ont lite här och där, sådär allmänt. Haha. SUCKERS ^^ (Jag var duktig och hade bra skor och allt)
När vi var på väg hem fick jag även veta att jag har höjt mitt betyg i Engelska till MVG. :D WIO! ^^ Jag blev glad och det är nog dagens höjdpunkt.
Ikväll ska jag träna för första gången på en månad. Herregud. Det är jobbigt när det går upp för en själv att man inte har tränat på evigheter. Jag har varit sjuk och bortrest och bajs. Ser fram emot att träna nu. :)

Oh, nu tänker jag gå och äta något. ^^ Baai~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback