WIEWIE

Idag är det knas. Massa knas.
Igår gick jag hem från skolan eftersom jag mådde dåligt.
Idag stannade jag hemma för att inte må dåligt igen.. Men jag gick dit och lämnade in lite skolarbeten. ^^ Nu är det bara kvar att skriva om svenskt bistånd och analysera en artikel samt att lämna in en bildanalys. :)
Jooobbigt ^^ Men efter tisdag så är det lugnt. :D Yays ^^
Nu har jag suttit och njutit av att ha "lite" kvar i skolan och tänker faktiskt gå ned och se på tv. xD Efter det ska jag se om jag tänker åka till träningen eller om jag går ut och tränar själv.. Hmz.

Booh, ikväll tänker jag nog åka till Per med fyra e och tre r. :)
Åh, så kanske man träffar Ingrid imorrn. Hon äger allt och alla faktiskt. ^^
Eller ja, förutom Linnea som är oslagbar! :D Hon är fiiin <3

PA är också mysig och snäll. :) Han har bidragit till mitt välmående faktiskt. ÅH. Nu är jag glad och bekymmerslös. :D POUSSPOUSS på alla och Allah.

Kommentarer
Postat av: Jim (Sami)

Pa är überbäst, även om han inte är det mot mig alla gånger så är han den ända jag verkligen litar på.

2006-06-02 @ 18:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback