"Howdy y'all" xD

OMG

Alabama ar verkligen sareget. (Nej, jag kan inte skriva 'amedenringover', 'amedtvaprickarover' eller 'omedtvaprickaover')

Resan hit var jobbig, 23 timmar sammanlagt tror jag. Inte nog med det, nej.. Jag hade inte sovit pa ett dygn innan. ^^
Det och att jag flog tog lite pa mina slemhinnor och jag blev smittad av en forkylning min kropp egentligen skulle ha klarat av. Sa jag har tillbringat de senaste dagarna med att ha varit febrig, snorig, hostig och har haft huvudvark konstant.
Men jag har ocksa haft tid till att kolla runt i Alabama. Vi har bl.a varit pa Wal Mart. xD Hittade, till min forvanan, tva trojor jag ville ha. En med Yoshi pa ^^ och en rosa.. Far ta och fixa bild pa den... Den ar otrolig xD Fanns massor av fina tryck sa som "Wanna lick?", "Yes, but not with you."och "Cupid is my homeboy", tillochmed pa barntrojor. ^^
Jag var pa en flickas forsta konfirmation. Den var katolsk sa hon var bara 8 ar.
Och gud sa alla amerikaner ar trevliga, det finns ju riktiga bottennapp men de som jag traffat ar jattetrevliga. Vissa saker som i Sverige ar helt sjalvklara och som egentligen inte uppskattas sa mycket blir jatteuppskattat har. ^^ Alla affarsbitraden fragar hur man mar.. Blev ratt sa stalld nar tillochmed killen i tullen pa flygplatsen fragade "Howdy?". xD
Idag var jag i ett kopcentrum och det fanns verkligen personer som kunde starka ens forutfattade meningar om hur folk ser ut och beter sig har.
Det fanns personer som hade klader som gjorde att man hade kunnat satta ett "YO" i pannan pa dem, sen fanns det personer som sag ut som riktiga rednecks.. Sen fanns det ju de overviktiga ocksa..
Efter att vi varit dar sa at vi lite snabbt och akte och sag nar Isabelle fick sitt forsta diplom och nar Desiree upptradde. De var sa sota. ^^
Efter att vi sett det sa akte vi och sag pa en baseballmatch. Efter halva matchen kom vi pa att det kanske vore kul att fanga en boll, dock sa lyckades vi inte. ^^ Men det var kul anda. Isabelle somnade pa mig pa vagen hem sa jag bar hem henne. ^^ Hon ar sa sot.







Tja, hela tiden har jag tankt pa Honom. Det ar sa frustrerande att vara hemifran, pa en helt annan kontinent. Saknar HonomHan ar sa otroligt sot och underbar. ^^
Uhu... Inte sa langt kvar dock. ^^ Med tidskillnaden sa kanns det som om tiden gar snabbare. :D Woah!
Nanana~ POUSS

Saknar sotpot ocksa. ._.
GAH pa er tva. Ni ar bast!


Baai~

Kommentarer
Postat av: Leni

AWW pöti ^^
GOSH, låter ju som om du har det jättebra.. ^^
baseballmatch och allt, värsta amerikana! xD
är ju liiiite avis.. bara lite.

POUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback