Jag diggar dig

Wuhuu~

Imorrn är det sista skoldagen för mig. Klockan tio i sju på torsdag morgon så lyfter vi.
Idag har det varit en slappardag i skolan.
Först slipper man redovisa franskan, sen hade vi ett matteprov som gick baiz, men konstigt nog så brydde jag mig inte om det så mycket.. Sen var det dags för att bada tillsammans med klassen. Det var helt okej. Sen kom man hem igen och fick bara kort information i svenskan.
Wiiooo.  Har dock en massa uppgifter att göra i USA. >_<
Två dagböcker, engelska och svenska. Men de blir nog lätta att göra iom att jag skriver blogg. Jag ska verkligen försöka att blogga varje dag där borta.
Syslöjdsarbete, franskaarbete, NO-prov, SO-artikel, svenskanovell blir det också. Allt ska vara klart direkt när jag kommer hem. <_<




"Du är den sötaste som finns
Du är den finaste jag vet
Du har allt det där som alla önskar sig
Jag diggar dig" ?




Allt jag vill är att ha Honom här hos mig. Precis som jag drömde. Jag vill ha en kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback