Kekke

Igår stannade jag hemma igen.
Mamma åkte någon gång vid lunch och sen blev det toooomt. ^^
Nämen, jag och stora storebror, Alexander, tittade på "Jackass The Movie".
Sedan så hade jag kul genom att kolla på Kalasklubben samt se Philip Olssons videoblogg.

http://www.kalasklubben.com/kolla


Mah! Den är underbar.
Sedan bestämde jag mig, runt nio på kvällen för att åka hem till Peeeer. Knasknas, för jag tog pendeln som gick 13 över nio. Stress ! Ah!
Jag hann med och sen så hann jag även med SJ:s tåg mot Uppsala från Märsta. Och jag var tvungen att byta tåg för att det är så sär med att pendeln är SL och regionaltågen är SJ. Wosch!
De hade stängt pressbyrån och jag hade ingen biljett så jag fick köpa en biljett på tåget. >_< Kostar 80 kr istället för 40 kr då ju.
Väl framme så blev jag mött av Peeeer. Vi fick skjuts hem till honom. >:]
Bwihi! Vi såg på film... Reservoir Dogs. ^^ Den är ju sär och känns som en fem minuter lång film. ^^
Sen lekte vi en massa.


Idag åkte jag hem och Peeeer åkte på Popaganda. Man måste vara 18 år för att komma in. >_< Bwah!
Så jag har istället suttit vi datorn och sedan såg jag "Snuten i Hollywood" med brorsorna.
Har även passat på att kolla fula omgjorda versioner av "Sagan om Ringen". xD De är bra trots allt.

Lyssnar på My Chemical Romance just nu.
"You're running out of places to hide from me"
Nana~

Kommentarer
Postat av: Leni

haha, Peeer xD

Postat av: Olivia

Haha.. Ja, det var så fint med fyra st e. ^^

2006-05-26 @ 17:08:16
URL: http://paranoidbunny.blogg.se
Postat av: Per

Jag heter Per med tre "r". :)

2006-05-29 @ 22:00:15
URL: http://cainz.blogg.se
Postat av: Anton

mm titta så det kan bli

2006-06-06 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback