Valborg

Uhu ^^ Igår var en underbar dag. Jag bara släppte allt.. Skolan, stressen och tankarna om att resa bort.
Det började med att jag städade en massa, sen så kom Lovisa hit. Vi satte oss ned och tittade omkring lite och lekte med datorn. Vi gick ut för att träffa Sanna och så lämnade hon sina saker. Sen gick vi till ängen där brasan skulle hållas. Jeanette skulle vara där klockan sju, men neeeejdå. Hon kommer dit klockan åtta istället.
Men när hon väl kom dit så gick vi hem till mig igen och åt lite samt lekte en massa. ^^
"Vill du att jag ska berätta en hemlis för dig?"
"Ja.."
"Han där, han är bög, åååh vad han är bög"
 
...

"Jag har ficklampan. Du har ingenting... Mwhehehehe"

xD Mwiih. Sen gick vi för att se fackeltåget och se majbrasan tändas, det var härligt. Men den brann ned jättesnabbt. ^^ Och sen var det dags för fyrverkerierna. POFF!
Sen var vi hemma igen.
Wiiie. Vi pratade med Honom.
Åhå, jag har så rätt. Gud vad kul det var också.

"Aaaaaj! Du rev mig!"
"Med foten?!" ^^;

Gawd! Puss på er, verkligen!

Och puss på Honom.
Drömde underbart inatt, jag lyckades äntligen. Alla de gånger jag sagt att jag ska drömma om det jag vill drömma om. Äntligen (:

Baai~




Kommentarer
Postat av: Jim

JAg kommer ihåg denna dagen som om det var förra veckan typ, det är två år sen nu :S
Men jag kommer ihåg det, och jag blir fortfarande glad när jag läser din blogg.
PoussHajje

^__^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback