My Chemical Romance

Uääähhh.. Abew.
Det var så otroligt jobbigt idag.

Jag stod och köade för My Chemical Romances signering i 7 ½ fucking jävla timmar >_<
Så jobbigt med alla som trängdes samt alla som bara stod och tog upp plats vid fönstrena.

Jag blev faktiskt något besviken, trots att jag förstår bandet..
Signeringen skulle börja klockan fem men blev försenad en halvtimme eftersom Gerard typ hade tappat sin plånbok eller något.. Vad jag hörde iaf.
I början av signeringen, när jag stod vid ett av fönstrena, så såg man att alla fick fota bandet och fick kramar och fick bra signering..
När vi äntligen kommit in så får man höra "Ni får en sak signerad, inga kramar, ingenting. Skynda er ut sedan"
Jamen tack.
Man borde ha fixat kölappar, för det var verkligen sjukt många som trängde sig i kön. >_<

När man fick sitt signerat så var det like.. "Hi. Nice to meet you. Bye" från deras sida..
Tror Gee bara sa "Hi"
Allra snällast var Bob, Ray och Frankie.
Mikey och Gee var bara nochalanta på något sätt. Gosh..
Men jag förstår dem. Stackarna kom till Sverige två timmar innan de åkte på signeringen. Signeringen skulle vara i en timme och när vi gick därifrån hade de stannat i över 3 timmar. PLUS att det är konsert imorrn.

Men ändå... Man vill ju ha ut något av det.
Tror nog att jag mest är besviken på folket som var där.
~100 pers måste det ha varit som trängde sig.

Abeeew..


Och imorrn ska Linnea backstage. Är inte alls avundsjuk neeeeej... >_>
Fan.. Jag som gjorde allt jag kunde för att få backstage.

Känns mest som om jag varit besviken på allt på sistone..
Haha, tänk om jag gått och blivit en sån där emo..
Bweh.


The Black Parade

                                                                               
"I hate the ending myself but it started with an alright scene"

Kommentarer
Postat av: Lähni

hörde att Gee hade missat sitt flyg från köpenhamn med, så han hade åkt bil hela natten genom sverige... thumbs up liksom? ^^ då är man nog allvarligt trött. .__. vet inte om det e sant dock, läste det någonstans..

2006-11-10 @ 18:23:23
Postat av: Syaoran

Kul att du nämner mig^^

2006-11-13 @ 21:52:47
Postat av: Olivia

Syaoran, iofs så kanske du märker att jag inte alls nämner mycket som hände den dagen.. >_>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback