Wait... What?

Alltså. Ja, det finns alltid två sidor.

Jag orkar inte med sånt här.

Men idag har jag köpt nya kaninöron. WHOA. Det blir till att ha dem på 8:ornas Nobelfest ^^ Hoppas inte att lärarna ratar dem. >_< Jag hade kaninöron i skolan förra året. Lärarna blev inte särskilt glada.

"Nej, det är en huvudbonad!"
"Va? Nej.. Det är ett diadem med öron"

Efter några dagar kom de fram till att jag fick ha dem..
Och jag frågade min bildvikarie om jag fick ha dem på hans lektioner..

"Sålänge jag tycker att det du har på dig är snyggt, så får du ha vad som helst" xD Lol

Han var i för övrigt jätteskön. Han såg på animé och läste manga.. Så jag fick spela massa animéintron och jpop samt jrock på våra bildlektioner..

ÅH.. Längtar till vårterminen.. Biiiiiildlektioneeeer <3
Jag känner inspirationen flöda xD
MÅSTE MÅLA NU.. OKY BIBUY

Kommentarer
Postat av: Giv Arfazadeh

lololol, VARFOR DU BERÄTAR I BLOG? >;3

Postat av: Sara (LOL GÅR I RUDBECK NU PLZ. :O)

OMG, hade ni också rikard som bildvikarie? HAN VAR BÄST. :*

2006-12-01 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback