Waooaaoahaoh

Seriöst.. Mitt liv har blivit klarare men har det blivit bättre?
Jag hoppas det..

Just nu sitter jag och stirrar rakt in i skärmen.. Jag gör verkligen ingenting.
Eller jo.. Jag funderar över varför jag bloggar.
Jag vill självklart ha uppmärksamhet. Vilket jag inte får och därav det sega bloggandet..
Jag vet inte om jag bloggar för min egen del ens. Det är inte precis som om jag känner mig lättad över att jag fått skriva om mina tankar osv.. Känner mig mest tom inför det.

Och jag har knappt några tankar att skriva om känns det som.. I undantag för denna gången uppenbarligen.


Dessutom går mitt liv på loop känns det som. Samma sak hela tiden.
Och återigen står jag tom inför det. Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt.

Well. Nu ska jag återgå till det vanliga. I think. Vara kass på att plugga, vara allmänt intetsägande och bara lata mig.

Haha. Jag känner mig mer kass nu än vanligt efter det här blogginlägget. Ha...ha >_>''

Kommentarer
Postat av: Någon

Lägg av nu emobunny. Vill du inte blogga så sluta blogga, det brukar alltid leda till tomhet att försöka skriva ut sina tankar och känslor över nätet. Återgå endast till det du vill återgå till, att lata sig, vara kass på att plugga är inga dåliga saker, du brukar ju inte behöva plugga. Du är långt ifrån kass, du vet själv att du är bäst. Slutar du blogga så känns det dock som om jag inte kommer få nå mer inblick i ditt liv, men du ska göra det du mår bäst av. Ta hand om dig. :)

2006-11-07 @ 12:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback