Haha. Märklig dag, indeed

"Dagen" började redan i natt, när jag och Milk satt och pratade över MSN.
Jag var tvungen att skriva mitt ergonomiarbete och Milk var vaken. ^^
Det slutade med att jag tyckte att allt var så himla klart och uppenbart.
Som "Mammutar är bra".. xD

Oh well.. Jag vaknade klockan 7 imorse, då jag egentligen skulle gått upp vid 6-tiden. :/
Fick panik vilket resulterade i en stor gråtattack.
Mamma blev dessutom inte särskilt glad på mig iom att jag hade suttit uppe under natten.
Det gjorde inte saken bättre..
Utan jag sprang in i badrummet och satte mig på golvet och började storgråta..
Tyck synd om mig *hint hint* Nej, men.. Äh
Jag klädde på mig och så gick jag till skolan _helt_ osminkad, för första gången på tre år skulle jag gissa.

På väg till skolan pluggade jag syslöjd. Allting jag läste gick in, försvann någonstans, där inne i huvudet, och sen åkte det ut igen.
Vi hade syslöjdsprov och det gick väl hyfsat för att bara ha hunnit plugga på morgonen.
Efter lunch hade vi inga vanliga lektioner.. Utan det var en halv mentorsdag idag..
Vi hade en stor NO-genomgång inför provet imorrn.
När vi satt och arbetade efter genomgången så ringde Rudbecks rektor mig.

"Du har gjort Engelska A provet va?"
- Ja..
"Olivia Örrr....."
- Öberg
"Vi tänkte skicka provresultaten till dig nu, men jag kan meddela dig redan nu att du har kommit in på Engelska A-kursen"
- VA? AAAHHAAWIIOo
"Höhö"
-Tack!
"Det var så lite. Lycka till!"

WHOAOAO <3
This made my day. <3

Igår, förresten, så var jag typ jättenere vid lunchtid.. Jag blev ledsen utan anledning..
Så jag drog till Netgame.. Och kände mig uppskattad.
Fan vad underbara personerna är. Utan dem är allting verkligen så grått och tråkigt.
Och jag ska på dejt med Joy. xD Bäst liksom. :D
Haha. Jag började att le nu. ^^ Jag blir glad av er. <3



Ja.. Nu blir det till att avsluta Ergonomiarbetet och maila det till min gymnastiklärare. Efter det så ska jag plugga NO. :)





Eliiiiin
Jag har något åt diiiiiig ^^

Kommentarer
Postat av: Syaoran

Good work med Engelskan^^

(^__^)? *Thumbs up och en smiley med ett öra

2006-10-23 @ 20:44:34
Postat av: Sami

Sötbanni, det blir bättre, höstlov snart= Win!

2006-10-23 @ 23:24:32
Postat av: zeromechanism

MEN SÖTUNGE.
Jag har någonting till dig med ^^.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback