Olivias supermegaultra-dressingcloset-glamour-blogg

Men seriöst, det känns som om det bara är såna bloggar numera.

"Ja. Nu i höst är det så inne med de här skorna"

Och jag blir lika ledsen varje gång jag läser en blogg där en tjej i min ålder skriver att hon avgudar Nicole Richies smala ben. Eller att hon vill se ut som Mary-Kate och Ashley Olsen.
De har ju anorexia, flickor.
Och hur kommer det sig att äventyra hälsan genom att vara underviktig inte anses lika äckligt som att vara överviktig?

Jag tror jag hellre är ful, överviktig, med ful klädsmak och är lycklig än att vara fast vid att göra nya inköp av kläder,  att använda ton av foundation för att få så "naturlig" hy som möjligt och att anse att jag själv alltid kan gå ner 5 kilo till.
Självinsikt till folket.


(Jag är bara så bäst på att generalisera också)




Och tjejer! Glöm inte att kolla in nya Biotherm Glossy Splash!!1!1

lol


"Ett härligt läppglans med doft av vattenmelon och lime.
Innehåller skimrande partiklar och återfuktande
 ingredienser som gör dina läppar förföriskt glänsande."



LOLZ0R

Kommentarer
Postat av: Dew

-pussa-
:) Du är bäst.

2006-10-09 @ 00:34:49
Postat av: zeromechanism

Det där ser ut som en dildo Olivia ^^
Piiiltrreeeee.
På dig.
Inte dildoläppglanset.

2006-10-09 @ 18:01:00
Postat av: Loppan (RebelRebel)

HAHAHAHAAAAAAA xD

Überfjollig läppglansreklam is the shit ^^

Postat av: Kittyemz0r

GO GO GIRL!


jag änvänder knappt smink längre, vilket är ett bra steg för mig ^^. hip hip hooray for me!

hooray for all of us, bitches! yaaaaaaaao

2006-10-12 @ 19:28:57
Postat av: TomteNils

Men hallååååå! Om man väger 40kilo och har mer kräm än hud i ansiktet så är man lycklig ^^

2006-10-13 @ 20:56:49
URL: http://TomteNils.blogg.se
Postat av: Sami

Gif mer blogg^^


Snelhestoliv?

2006-10-15 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback