Tonari No Totoro och världens sötaste bemanisar

Hmz.. Idag skulle jag till skolan, var det tänkt.
Men väl på centralen så snubblade jag i en rulltrappa xD Fan, vad bra jag är ibland.
Jag satt och väntade på mitt tåg när jag upptäckte att jag blödde om knät. En stor himla fläck på mina Cheap Mondays. .___. När jag satt på tåget, påväg till skolan, så började jag må illa..
Så jag åkte till skolan och sa att jag skulle åka hem. xD
Jag som tillochmed hade värsta good-hair-day idag .__. De dagarna tycks vara mycket färre än alla bad-hair-days. >_<
Fan.. Jag var ju typ snygg och så. xD Och så hade jag min UppConarrangörströja. \o/

Oh.. UppCon..
BEST EVER
Jag undrar hur många nya söta människor jag lärt känna. Och alla är från
Bemani.se.
Liksom.. AAAGH. Vad söta och allmänt bästiga de är. Och de får en att känna sig så bra.
Att de är så grymma på bemanispel och man blir stolt över att vara med dem är också kul. xD
Jag hittade bl.a Syaoran och Giwen. De är typ lika kramsjuka som jag. ^^

Under lördagskvällen, runt 18, så var det inbrott på Tiundaskolan.. Där jag sov på natten. :O
Vi hade vår packning i skolkorridorerna och det var just där mupparna hade varit. De slog tydligen in ett fönster och randomsnodde saker. Och de var väl typ 10-20 meter från mina saker. :O
Haha, fan vad kassa de var på att sno saker iofs. De hade kastat ut en massa iPods, Nintendo DS och plånböcker med flera hundra i. Så... Det var hit-and-run-snatteri. Larmet hade ju gått och polisen kom dit efter ett tag.

Angst igår.. När man skulle ge sig hemåt. Men jag har två bemanisar nära mig. ^^ Så det blir till att träffa de som vill och kan träffa mig i helgen. ^^
Haha. Och jag åkte hem med Syaoran. Tack vare honom så har jag fått Bananaphone på hjärnan. Höll på att missa att gå av i Hornstull för att jag satt och sjöng den för mig själv.



Mitt knä är svullet och blått. .____. Jag kan inte böja det för mycket eller ha benet för rakt..
Nu ska jag se Tonari No Totoro.. Bara för att jag är hemma och för att jag vill se den för typ.. 16:e eller 17:e gången. ^^;; Den är sjukt söt.


Totoro

Kommentarer
Postat av: Sami

VAd är bemmani?
Och jag älskar anime!

2006-10-16 @ 19:33:06
Postat av: Olivia

"Undergrupp till tvspelsföretaget Konami, startat för att utveckla och marknadsföra tvspel och arkadmaskiner som använder sig av andra spelkontroller än ratt eller joystick. Spel som ingår i denna serie är bl.a. DDR, Guitar freaks, Drummania, Pop'n music samt Beatmania."

Susning.nu förklarar bra. ^^
Popn var skitkul att köra även om jag failade så hårt. ^^

2006-10-16 @ 23:38:40
Postat av: Sami

haha^^
Tuffing^^
avr hittar man sånna nissaR?

2006-10-17 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback