Bulle

Idag åkte jag till skolan från stan.
Vid Karlbergs station ser man min mentor kliva på tåget. Han är i för övrigt kär i en av de andra lärarna på skolan. Sött va? ^^
De gick där tillsammans på stationen.
Det som är synd är att hon är dryg och elak mot eleverna i vår klass, så att vår mentor får välja sida att stå på. Jag vet egentligen inte vad hon har emot oss, men hon tycker inte om oss. Det är klart.
Det som är mer synd är att hon antingen totaldissar vår mentor eller så märker hon inte att han är sååå kär i henne. Men det går ju inte att missa, det syns från rymden!

När jag kom hem så laaaatade jag mig och sedan åkte jag till träningen.
Väl på träningen så var bara Anna T där. Tydligen så var det egen träning eftersom vår tränare inte var där.
Det dök inte upp några andra.. Vi tränade bara i like... 45 minuter. :/ Illa.
När jag kom hem så fick jag värsta spontana ordningsnoja.. Jag började att städa massor. :O

Och nu sitter jag här...
Jag orkar inte blogga mer just nu. ^^

Kommentarer
Postat av: Leni

du får gärna städa mitt rum om du vill. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback