(Det är väldigt jättesvårt att komma på unika namn till varenda blogginlägg. JÄTTE >_<)

Haha. Jag kollade mobilen nu ikväll. Har like.. 3 sms, från sent igårkväll - tidigt imorse, som jag redan har läst.
Jag kom då på att jag läste dem imorse runt klockan 8. Saken är den att på morgonen så kan jag typ vakna till lite snabbt och säga något till någon (om det är någon i mitt rum) eller så gör jag något. (som att kolla mobilen) Sen somnar jag om. När jag sedan vaknar upp igen så minns jag inte vad jag gjort.

Jag minns väldigt lite kom jag på nu...


Men jag minns iaf min dag i stora drag. HAHA xD RIM FTW!
(Jag har jättekul just nu)


Jag gick upp klockan halv tio imorse.
Dumma konfirmation som började klockan elva. Lite drygt faktiskt, jag hade velat sova massa.
Jag gick iaf upp, tog bussen till kyrkan. När jag kommer dit så är det ett tåg av vita saker på kyrkogården.
.. Det var konfirmanderna i sina kåpor. ^^
Efter ett tag så dyker alla konfirmandernas stora släkter >_> Fick knappt plats i kyrkan. Och plötsligt kändes 1 timme som ett dygn.
De uppträdde med några pjäser. Det var kul att se.
IHK. Jag borde ha haft kamera kom jag på nu. :/

När det hela var slut så var jag jätteseg i huvudet av allt "Gud har sträckt sin hand till mig".. Jag sprang och köpte en vit Gerbera till var och en av mina kompisar som konfirmerat sig.

Jag fick skjuts hem av Lovisas föräldrar och sen fick jag skjuts av pappa till Sannas konfirmationsmottagning.
Haha.. Jag knackade på dörren like... i evigheter. Ingen öppnade .__.
Jag provade att ringa hem till dem. Men så visade det sig att det numret jag ringde var till hennes mamma, så hennes pappa hade nytt nummer. (trodde att det var tvärtom)
Så jag var tvungen att fixa pappans nummer genom att ringa till My. Hon var förkyld, men kunde numret ändå. :D
Jag ringde dit iaf. Det visade sig att de var på baksidan. >_> ABEW


(HAHA. Jag fick precis ett mail av mig själv. Som var gammalt dessutom. Som redan låg i inkorgen. Men MSN gav mig en popup nu ändå. Fastän jag varit inloggad i like.. LÄNGE. Och jag mailade det där för... Två veckor sen.)

Det var mysigt hemma hos Sanna. Hennes släkt är söt.
Vi såg Sagan om Ringen, första delen. Båda hade varit jättesugna på att se den sedan länge..
May it beee~  *nynna Enyalåt*


Jag kom, jag såg, jag segrade. (Veni, vidi, vici)
Nej, inte precis. Men jag  kom hem, jag åt, jag satte mig vid datorn.
(Det där uttrycket var jättesött kom jag på. xD "Jag kom, jag såg, jag segrade" xDxDxD)

Nu sitter jag här, skriver en massa. Jag är trött :/
Äh. Jag fortsätter att prata med folk istället.

Hörs imorrn, tror jag. ^^

Kommentarer
Postat av: Zeromechanism

Jag vill äta upp din söthet.

2006-09-19 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback