Förkyld

EFnefnefenf!
Jag har dragit på mig en förkylning. En jättemysig sådan. o.O
Sitter just nu med en huvudvärk som inte går bort fastän jag sover en massa, tar medicin och bajs.
Sen mår jag illa och har lock för öronen. Jag kan knappt prata. >_<

ABEW. Jag missade My Chemical Romance på The VMA's på MTV idag. >_<
POO! PRECIS. Jag missade det PRECIS.
Jag kollade på någon annan kanal och precis när jag slår över så är det slutet av intervjun efter spelningen.
Gerard sa något om att Frankie hade lyckats skada honom.. Sen POFF! så var det slut.
Gneh! Imorrn, reprisen. Must see!

Imorrn ska jag måla en gubbe från www.explodingdog.com på min vägg. Det ska inte du!

Kommentarer
Postat av: Leni

en explodingdoggubbe! now that's RAD ^^.


(and beacause Im a know-it-all-bitch:
Frankie råkade skada Gee, och Bob fick en 3djegradens brännskada på handen när dom spelade in videon xD
Såg på myspace nu också att dom fick ställa in 2 spelningar för Bob var tvungen att få vård för handen. helt synd.)

Postat av: Sami

Blogga dude!

*snyft*

jag blir så ledsen när jag inte för läsa!

2006-09-12 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback