Gerbera

BLUHMA.

Imorse tog jag tunnelbanan 10 i 7 för att hinna med pendeln som gick 5 över 7.
Men neeej. Tunnelbanan stannar i Slussen och snubben som pratar säger "Vi kommer att stanna här i några minuter pga. ett strömavbrott i '......'. "
På andra sidan av perrongen kommer ett tåg som också går via T-centralen, där jag ska av. Men jag tänker "Äh. Det här tåget åker ju snart så jag kan lika gärna stanna."
Precis när tåget på andra sidan har lämnat Slussen så säger den där killen "Avgång för samtliga passagerare". Like GNEH.
Jag fick stå och vänta på ett nytt tåg i några minuter, vilket låter lite, men när jag väl kom fram till T-centralen så missade jag min pendel med en minut. BAIZ.
Så jag får vänta i 15 minuter på nästa pendel.
Detta resulterar i att jag inte hinner hem för att skriva ut min NO-labb som jag hade till idag.
YAY, WHAT A DAY!

Skolan var seg och vi fick lära oss att brodera i syslöjden.

När jag kom hem så satte jag mig här ett tag. Men sen var jag tvungen att åka iväg och träna.
Träningen var för min del längdhopp och slägga. xD
Just en fin kombination.
Anyways. Det var en så seg träning att jag inte orkar skriva om den.

Nu sitter jag här. Önskar att mina lärare inte planerat in 2-3 prov/vecka fram till Prao v 41-42 samt 2 veckor efter.
Jag orkar veeerkligen inte skriva mer. Så, ni får klara er utan att läsa mer om min ytterst intressanta dag.
OKY BIBUY

Kommentarer
Postat av: Leni

'pussa mig', sött. ^^
Pouss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback