Whoopiedoo

Imorse vaknade jag och min första lektion på dagen var gymnastik. >_>
Vi övade stafettväxlingar och eftersom jag är allmänt bäst så fick jag rätta läraren när han gjorde fel i växlingarna. ^^ Nej men, jag friidrottar ju..

Fick reda på att jag fick MVG i debatten. :D Yays ^^
Vi hade skolval idag. :O Det var knasigt... ^^

Efter skolan så åkte jag till Hammarby Sjöstad, till min prao på Interflora.
"Interflora - Sjöstaden Flora och Design"
Det kommer att bli jättekul att praoa där. :D
Aaanyways.. På vägen dit, på tvärbanan, så typ... PANG. Och så är ett fönster krossat. :O Men ingen syntes till. Så det är oklart om det var någon som kastade en sten eller något.

När jag kom hem så fick jag min My Chemical Romance biljett. :D
MGISNEBHENABHNBAOIKNAEÅPW   <-- Så blir jag när jag tänker på att jag kommer att få se dem. ^^

Efnefnef. Nu ska jag åka till mamma, inne i stan. Vi hörs imorrn. ^^


(Märkte att jag gjorde många smileys på ett kort inlägg, så här är en statistik att hålla till godo)
Smileystatistik.

^^ :    5 st
>_>:   1 st
:D :     3 st
:O :     2 st
xD:     1 st


KRAAAAAAAAM xD

Kommentarer
Postat av: Sami

jag tänker inte ens skriva hur rba det är att du bloggar^^
Du vet redan hur mycket jag tycker om detxD^^
haha


varför komenterar jag varje blogg du skriver?

2006-09-14 @ 23:46:29
Postat av: Olivia

Du kommenterade inte det förra. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback