Woah

Idag beställde jag My Chemical Romance biljetter! :D
Imorrn ska jag hämta dem. ^^ Och jag ska in och lämna mina såna där praopapper.
Det lär bli kul. Fast imorrn blir en ordentlig göra-läx-dag..

På lördag ska jag se Sanna, Jeanette och Lovisa konfirmera sig. ^^ Anna T i min träningsgrupp i friidrotten ska, även hon, konfirmera sig då. Alla de dära är i samma konfirmationsgrupp.
(I establish the obvious)
Hehu. Sen ska vi (jag och My) hem till Sanna för att vara med under hennes konfirmationsmottagning.

Schiesse.... Alla har blivit värsta kristna i min klass nu. Eller ja.. De som konfirmerar sig.
Jag är agnostiker.
En sån där som inte vet, som varken är ateist eller troende. Äh, jag rippar från wiki istället.

"Agnosticism, Gnosis - kunskap, vetande. Agnosticismen brukar numera ofta användas som beteckning för uppfattningen att det inte går att veta om det finns någon gud eller att få någon kunskap om densamma."

Anyway. v 44 är det höstlov. Då ska jag ned till Skåne och leka med skåningar. ^^ (Tänk vad kul om jag hade åkt till skåne för att träffa norrlänningar. Haha xD Come on! Klockan är 2 på natten)

HAX


Nyss hade jag så tråkigt att jag pysslade med designen på den här bloggen. Har ändrat nästan alla färger samt bilden där ovan. Utgick från någon mall. ^^ "OrangeCity" tror jag att den heter.
Alltså. Min blogg är ju bara sååå intressant. xD
Dessutom så förstår jag inte hur ofta folk verkar kolla min blogg.. Jag skriver ju knappt numera (Men det ska det bli ändring på)
Ändå så kommenterar de min blogg så fort jag bloggat. Söta människor de dära.
Och Jim, jag vet att du alltid läser :P


iwouldbutiwantallofyou
I would, but I want all of you.




I CALL U TELEFONY OKY?
OKY BIBUY!11!1

Kommentarer
Postat av: zeromechanism

Du är jättesöt :]

Haha, läser om att dina kompisar har blivit kristna så kommer det upp en annons här under "Gud älskar dig" xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback