Jag blev utmanad av Kiwi

Jag har blivit "utmanad" av: Kiwi
Regler: varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggaren som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg o samtidigt ange reglerna för spelet.
Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det gjorts skriver han/hon en kommentar i deras gästböcker för att låta dem veta att de blivit antagna i utmaningen.

1. Jag tycker inte om läppglans, men fick ett av pappa i julklapp. Tittade och luktade på det idag. Det luktar skitgott! Har tillbringat dagen med att äta läppglans.
2. Jag är mörkrädd. Tar sats och hoppar till min säng, håller alla lemmar innanför sängkanterna, springer upp för trappan när det är mörkt.
3. Jag blir lätt förtjust/förälskad i människor och det varar ibland bara en vecka eller två. (JAGOCKSÅ)
4. Är sämst på att komma igång med skolarbete. När jag bestämt mig för att göra det sitter jag oftast apatisk och gör ingenting istället.
5. Jag blir _aldrig_ solbränd. Jag blir snarare röd, får fräknar och ibland soleksem.
6. Jag älskar uppmärksamhet. Jag är beroende. Och jag kan bli riktigt sur/ledsen om jag inte får önskad uppmärksamhet.


OCH JAG PALLAR INTE ATT VÄLJA FEM ATT UTMANA ^^

Kommentarer
Postat av: Kiwi

Men kopiera mig bara, gör det!

Postat av: Ema-Chan

Samma sak med mig, är extremt mörkrädd typ.
och hos min värdfamilj hände det en gång att elen gick ut typ kl.3 på natten, precis när jag satt på toa (super timing, verkligen). = Panikutbrott, svett, ångest, tända så många levande ljus jag hittar, ringar till någån, gråter. Fick väcka up värdföräldrar efter en timme typ.
'Welcoe to the club darling.
(Och yesssu, är ochså uppmärksamhetssammlare. ser du ju, skriver en historia om MIG i DIN Blogg.)
Är jag dum eller? ^.^
Älskar dig <3
/Ema

2007-04-23 @ 08:04:52
Postat av: Li

Woh, läbbigt! Är exakt samma för mig på punkterna 2, 3, 4 och 6! :O

Titta gärna in i min blogg, även om den är astråkig... ^-^

2007-05-03 @ 00:16:47
Postat av: Anonym

ojdå... adressen är där uppe nu XD

2007-05-03 @ 00:17:16
URL: http://listrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback