Xcon (Xklusiva bilder!!!1!1)

Var iofs inte idag, men halo. Helgen, halo.

Det var bäst!
JA LOVRR

Vi (jag, Lime, Momiji, Yugge, Sara och Mattis) möttes på centralen för att ta tåget ut till Västerås.
Sara och Mattis failade, iofs var det Mattis som failade och Sara som var like "NOES. MUST SAVE MATTIS!"

Vi fortsatte glatt men upptäckte sedan att det inte fanns platser nog för oss. Detta löste vi med att sätta och i lekhörnan. Jävla lyx barnen har, vadderade soffor och sånt..
Där satt vi genom hela resan.
Väl på Västerås Station möttes jag av en läskig blick. Det var Ximba! Dundundundun!!!
Han tog oss hem till honom där jag fann en Kiwi och en skål chips. \o/

Lite senare på kvällen (öh, runt sextiden?) fick vi pizza. Ze löv <3
Jag klagade på att pizzorna var så små där, åt dock bara halva min.


Under kvällen blev det Popn, Vampire Hunters, IIDX, Singstar och Guitarrhero. Lime gjorde även kakor åt oss. Värsta bäst <3


Efter all väntan på kakorna blev folket såhär! :O



Senare under kvällen gick vi för att hämta upp Giv. Resten av kvällen blev massa mys och till slut lade vi oss. ^^
Runt tretiden tror jag att jag somnade. Jag sov fram till nio, var vaken en stund och sov sedan till klockan tio, halv elva. Det var jag, Lime, Momiji och Kiwi som låg tillsammans på en dubbelsäng. Stort utrymme för att vara bemanisar. (ursäkta *musikspelisar xD) Aanyways så satt jag, Kiwi och Lime i solen på balkongen på morgonen.
MASSA MYS <3


Jag blev hungrig så jag gick och gjorde äggröra åt mig, Lime, Kiwi och Sara.


*På den första bilden är jag värsta matlagisen.
*På den andra bilden ser Kiwi skeptisk ut.
*På den tredje bilden ser det ut som om Kiwi snackar skit om min
äggröra bakom ryggen på mig. Gömma sig bakom handen va?!
*På den fjärde bilden håller säkert Lime med Kiwi men agerar söt och snäll ändå.


Senare fick jag tag i kameran en stund. Kiwi ville inte vara med på bild och försökte psyka mig genom att stirra på mina bröst. Han lyckades, jag failade. Men det (tillsammans med hans hemliga disapproval av min äggröra) fick han igen för genom en lite halvt failad rump-bild. :]


(intensiv bröststirrarblick och en rumpa i profil ^^)



Öh, imorrn är det vi grillisar någonstans i stan. Jag får ta resten av dagarna, fram tills idag, om någon dag. Att skriva om alltså. ;o

KRAMIZ

Kommentarer
Postat av: Kiwi

Äggröra <3

Postat av: Lime

Fuck stockholm. Västerås <3

THANK YOU COME AGAIN

2007-04-04 @ 11:46:25
URL: http://chowny.blogg.se
Postat av: woop

EGG Å HÅR :O

2007-04-04 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback