Fredag 17 augusti

Idag när jag gick ut för att ta mig till skolan så luktade det höst ute. Det luktade höst och var höstsol.

Vi hade svenskadiagnoser att göra.
Den första delen var en läsförståelse, den var asjobbig iom att typ alla alternativ stämde mer eller mindre in.
Den andra delen var en ordförståelse, den gick bättre. Men jag tror inte att en människa i klassen förstod ordet "adekvat". (ni behöver inte upplysa mig om betydelsen, jag känner till den nu (:) <-- Lol, retard-smiley
Den tredje delen var en hörförståelse, diktamen. Den gick asbra. :) "Skriv baconskivor"

Vi slutade runt elva, men alla gick och åt lunch i skolan ändå. Det är asmysigt. ^^ Jag tycker om min klass, ingen försöker vara speciell.
Imorrn ska jag till Åkersberga på Tim Burtonfilmkväll och jag är såhär glad -> :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
^^
Imorrn kväll går även Donnie Darko på tv. Knasigt, jag tror inte att jag hinner se den. Måste hem, och den börjar vid elva någon gång. ;//

Lala~
Jag är hungrig. Sugen på sushi.

Kommentarer
Postat av: Sfsr

Att få åka till Åkersberga är inget man borde vara glad över egentligen, men men :D Jag är glad att du kommer iaf ^^

2007-08-17 @ 22:35:44
Postat av: Olivia

Sfsr: Det är inte stället som gör det. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback