Jag har faktiskt också varit i Nässjö, Varberg och Mölndal.

Jag tillbringade en och en halv vecka med kompisar också. Oh~
Det var jättemys det också. ^^

Jag började med att åka till Nässjö, fredagen samma vecka som jag kom hem från Tunisien, för att bo hos Daaaaniel. Han är jättecool.
Jag var där i två dagar innan PA kom dit också. Huhu. Daniel och PA nördade sig jättemycket med PAs DS samt mitt DS. De var söta. ^^
OH, just det. Vi spelade Dead Rising en massa också. Eller ja, Daniel gjorde det. Vi tittade på.
Det är otroligt var kul man kan ha med zombies. Stoppa duschmunstycken i huvudet på dem osv.



^ De där väsena bodde jag med i 6 dagar. <3

Sen åkte jag till Leni i VARBERG. WOO WOO WOO!
Leni är typ en sån människa man kan berätta allt för, vara hur löjlig som helst med och ändå, ändå vara omtyckt. Den tjejen måste ha sett mycket knasiga grejer, för hon tittar inte på mig som om jag är knasig. :D
Jag började kalla folk för korvisar när jag var där (anammade min brors uttryck "korvis") eftersom det är ett assvängigt ord.
Jag saknar henne jättemycket nu. Vi gjorde lite allt möjligt. Vi var på stan, vi grillade med hennes syster och hennes systers pojkvän. (som är läskigt lik någon jag känner ;o) Vi blåste bubblor, promenerade med hennes hundar, Viktor och Hugo, och vi tittade en massa på film.



^ De här PUSSISARNA bodde jag hos i 3 (?) dagar. <3

Sen åkte jag till Tobias i Mölndal, i typ 1 ½ dag. Jag är så kass att jag glömde att fota när jag var där. >_<
Vi såg på film :D (jag somnade) Vi åt grillat med Tobias mamma och Einar, vi gick ut med Tobias hund Molle lite. Det var asmys. ^^ Jag fick titta på lite när Tobias jobbade lite på ett community. :D Ett japansk-populärkultur-community. ^^ Lala~

Sen åkte jag till Leni sista kvällen för att hämta min hoodie som jag glömt där. Jag sov över. OCH JIM VAR DÄR! z0mg1! Vi tittade på En Vampyrs Bekännelser, någon mer film som jag inte minns >_>, och Fight Club.
Morgonen därpå åkte jag hem. Det var lite kasst. Men nu är jag hemma och det är lite skönt det också.


image76

JAG SAKNAR ER ALLA SOM... JÄTTEMYCKET <3

Kommentarer
Postat av: Kiwi

Najs bild ^^

Postat av: Leni

owh those were lovely days.

2007-08-08 @ 19:49:14
URL: http://tasteofink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback