Lol

Jag öppnade fönstret och satte mig på fönsterbrädet för att det skulle bli sådär stämningsfullt.
Det failade.
Barnen på innergården skriker som fan. SOM FAN. Usch
Och på det så är katten som jamar som en åsna ute. Hon jamar nu.

På tv är det Extreme Home Makeover.
De sitter i bussen och gråter för att de tycker synd om människorna på filmen.
Jag undrar om de har något annat jobb.

Imorrn ska jag träffa Jon. Han är awesome.
Fika och köpa byxor, whoa whoa.

Jag lovar. Jag går snart ned och slår ungarna där ute.

Jag saknar Nässjö, jag saknar Mölndal, jag saknar Varberg, jag saknar Landskrona, jag saknar Helsingborg.

Kommentarer
Postat av: Jim

Alla saknar dig =)
Och våga inte klanka ner på Extreme home makeover! jag har gråtit till det programmet en miljon gånger :P

Postat av: leni

extreme home makeover är fett bra! Jag grinar _alltid_.
varberg saknar dig.

2007-08-14 @ 23:35:43
URL: http://tasteofink.blogg.se
Postat av: Dew

Helsingborg saknar dig också omg. Fast jag borde läsa din blogg oftare, så denna hamnar i ett jättegammalt inlägg.

2007-08-24 @ 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback