Nu är klockan 17:00

Och jag ska åka hem till min sjuke bror, Sebastian.
Blir till att stanna hemma istället, min bror skulle åka och träna inför SM istället. ^^;
Lala~
Idag har jag krängt chips med dip, och nu innan jag åker ska jag ha MELON!
WOWOOWOW

Just ja, ny blogdesign nu. Jobbar lite på den, huhu.
Märkte just att mitt iTunes stått på lite, utan ljudet på. Det hade tagit sig ned till Gavin DeGraw som jag knappt lyssnar på längre. ;o Mitt last.fm kommer att bli helknas. ^^

Bara för att jag älskar bilder i min blogg, plus att jag dog av skratt av den här bilden.

image77

Kommentarer
Postat av: Leni

hahaha fan vilken bild. lol all over the place!

Postat av: Olivia

Truly lol ^^

2007-08-08 @ 17:45:18
URL: http://paranoidbunny.blogg.se
Postat av: Dew

HAUAHUAH. Just nu ser det jättebra ut. Förutom att min höga upplösning får din centrering att faila x)

2007-08-08 @ 17:56:21
Postat av: En pruttis

Blev det inget besök hos din bror? Låter konstigt tycker jag....

2007-08-09 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback