Onsdag den 15 augusti

Jag kan inte sova.
Såg precis en film i hopp om att somna. Men så var det en sån där film där allting suger till slutet, då ALLT blir bra genom kärlek. Herregud. Jag hatar såna filmer, även om jag tycker om dem på något vänster. Mår dock dåligt av att se såna, somehow.

Aaaanyways. IDAG har varit den bästa dagen på aslänge. Seriöst.
Det har inte hänt något speciellt egentligen, jag träffade Jon. Och det var det som var så awesome, det var en vanlig dag som var WHOEOASOE. Jag var liksom hemma i Sthlm och hade askul. ^^
Vi gick först till Weekday, för jag skulle köpa nya jeans.

Därefter tänkte vi åka till Slussen, för att kolla på Weekday och Monki på Götgatan.
Men så tänkte vi impulsivt och bestämde oss för att kolla på bio, Simpsonsfilmen. Ingen av oss hade sett den.
När vi kommer in så visar det sig att den ska visas om 20 minuter och att det fanns typ 260 biljetter kvar. xD
Så vi såg filmen och sedan begav vi oss till Götgatan. Köpte en påse från Monki. :)

Efter att ha dött i värmen i diverse affärer började vi leta efter ett fik.
Och eftersom Jon inte bor i stan, och jag knappt känner till några bra kafén tog det en stund.
(Om jag kände till ett bra kafé skulle jag nog knappast hitta tillbaka till det pga. mitt kassa lokalsinne ^^)
Vi gick till något kafé vid Medborgarplatsen. Det blev najs. ^^
Där satt vi och pratade aslänge tills att vi förflyttade oss till Fatbursparken. Vi pratade ännu mer om allt och ingenting. Jag berättade min livshistoria, vilket jag tenderar till att göra, då jag älskar uppmärksamhet.

Sen kollade vi tåg- och busstider. Vi pratade ÄNNU mer. ^^
Sen åkte Jon hem strax efter åtta.

Det hela gick på 7 timmar. De bästa spenderade 7 timmarna på aslänge.

Imorrn (eller iövermorrn, jag har inte somnat än) börjar jag skolan. Det är sjukt. Och jag känner ingen skolångest.
Det lär väl komma efter några veckor. ;o
(det enda jag har ångest över är att jag inte tog med mig kameran idag/igår. ^^)

Kommentarer
Postat av: Sfsr

Vi pratade JÄTTEMYCKET! Bästa dagen på aslänge? Lätt ^^

2007-08-15 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback