Tunisien (jätterequestat av mammisen)

Huhu. Ja, jag kom hem från Tunisien för ett tag sen.
Jag tror att det var 2 veckor sen jag kom hem. :D

Iaf. Är ni rädda för att bli rörda vid, bli stötta på osv. Åk inte dit som en blond, blek svenska.
Jisses vad de är närgångna. Fast man fick ju lite coola kommentarer ibland.
"Sex...... machine" fick jag höra utanför en moské av en random snubbe.

Jag läste tre böcker under resan.

            

1. Amy & Isabelle (Elizabeth Strout)
2. Alkemisten (Paolo Coelho)
3. Veronika bestämmer sig för att dö (Paolo Coelho)

Alla tre var AWESOME och så läsvärda. Läs dem! Läs dem! Läs dem!

Det jag gjorde allra mest i Tunisien var nog att slöa. MEN! Jag och mamma åkte faktiskt på en utflykt tillsammans med en massa snygga killar och deras flickvänner, lol. (flickvännerna var fula. ;o)
Vi åkte buss från tidigt på morgonen till kvällen, och det var varmt som.. ja, JÄTTEVARMT.
Vi åkte förbi en massa grottor, där folk bodde. Det var mysigt, och grottorna var svala. Vi såg kameler i Saharas öken och vi såg saltsjöar och hägringar. Äventyr it was.
Dag 2 på utflykten steg man upp klockan 5 för att rida på kameler i soluppgången. Det var asnajs, men jag var trött som få. Solen gick upp på 4 minuter och kamelerna hade uppenbarligen inte borstat tänderna den morgonen.
Till min stora förvåning så fanns det ett fyrstjärnigt hotell mitt ute i ingenstans. Det var där vi sov över. ;oo

Huhu. Jag höll mig undan solen tills den sista dagen då jag badade och solade som en gnu. Jag fick solfrossa.
GREAT FUN!




Kort sagt var det jättemys. Alla bilder från Tunisien finns här.


Kommentarer
Postat av: Uttern

Veronika bestämmer sig för att dö är en av världens bästa böcker, enligt mig :)

Postat av: Olivia

Uttern:
Jag håller med ;o

2007-08-08 @ 19:15:09
URL: http://paranoidbunny.blogg.se
Postat av: Mammisen

Jamen jag vill ju att du ska blogga mera, om allt. Jag älskar ju att läsa bloggar och speciellt din. Hur ska man annars få reda på alla dina hemligheter ;-)
Kram och puss i pannan!

2007-08-09 @ 01:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback