WOOOSH

För att rätta mig själv sedan tidigare. Jag åkte faktiskt till min bror, dock senare på kvällen. ;D

Öh. Vi spelade lite Man Hunt, fast det kändes väldigt disturbing så vi bytte till Ty, Den Tasmanske Tigern.
Jättecoolt spel. Jag var skeptisk till en början, men när vi spelade det imorse igen var det aslattjo.
Sedan drog vi in till stan och åt Mc Donalds-mat. :D
Vi fortsatte till Webhallen där jag köpte Children Of Mana till mitt DS och Sebbe köpte något spel. Jag minns inte vilket. ;//



Nu har jag spelat en massa.
Imorrn ska jag träffa Per. Det var aslänge sedan. Och så ska jag lämna lite pengar till Syaoran, som jag är skyldig honom.

Jag är asrädd inför skolstarten nästa vecka. Den 16:e börjar jag.
Fy bubblan. Bara nya människor.. Ih ^^ Fast det ska bli kul ändå.

Det är helt sjukt, jag hade tänkt att inflika med något jag saknar. Men jag känner ingen saknad eller längtan efter någonting just nu. Det är lite synd.
Fast jag är ganska sugen på att åka ut till Rotebro någon kväll nu. Det var ett tag sedan jag var där.

Kommentarer
Postat av: Sterd

Jag är fel Per :(

2007-08-12 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback