Visste ni att?

Att jag åkte skidor naken när jag var liten. Inomhus i vår hall...
..Såklart

Att några utvecklingsstörda/rullstolsbundna sett min kjol flyga upp, när jag var på Empire State Building.. Under min födelsedag förra året

Att jag faktiskt var "cool" en gång i tiden. ;o

Att jag ramlade i en rulltrappa, dagen efter UppCon i höstas, och slog upp knät.

Att jag skyller mitt icke-MVG i Idrott och Hälsa på att jag ramlade i rulltrappan och skadade mig, vilket resulterade i bristande närvaro.
(mitt betyg grundade sig faktiskt på bristande närvaro! ^^)

Att jag i princip aldrig lyssnade på Spice Girls, utan bara samlade bilder på dem och hängde med i allt skvaller.

Att jag svimmade när jag tog blodprov en gång, för att jag pratade för mycket och glömde andas.

Kommentarer
Postat av: Dew

mycket gulligt. :)

2007-01-24 @ 23:42:37
Postat av: Anonym

Ja. :)

2007-01-28 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback