Fredag 16 mars

Jag vaknade strax efter 6 idag.
På tåget till skolan lyssnade jag på Bloc Party och när jag lyssnade på låten "She's hearing voices" ser jag plötsligt en tant som stod med kaffe och hade riktigt kaffe-förstörda tänder ;//
Grejen var att hon stod och gjorde miner som såg ut som responser på något någon sagt. Men ingen pratade med henne. Minerna var liksom "Ja-a... Ojsan.. Knasigt.. Nää...."
Det passade så bra till låten jag lyssnade på.
Därefter såg jag en man som stod mittemot mig. Han höll på, med jämna mellanrum, att lyfta sin snopp/penis/kuk (ordvalet är så olika beroende på vilka man pratar med. Kanske tillochmed "spira" eller "trollspö" osv.) ;o
Han kliade sig liksom inte. Han lyfte bara lite på den. o.O

Tyckte att det var skönt att det var nationella prov idag. Behövde inga böcker för några ämnen då.
Engelska gällde det.
Gick väl sisådär, får se senare.

Efter läs- och hörförståelsen hade vi SO. Läste om "Lebensraum".
Vad tusan det gällde minns jag tyvärr inte nu.

Vad jag tänker på just nu är mina dagar framöver.
-Imorrn Free Hugs Campaign, på söndag ska jag träffa Robbin och på måndag ska jag fira Joy. (:


Ikväll var jag på Netgame. Det var så mys (: Jag fick en massa massage.
Eller ja, det var väl snarare
"GE MIG MASSAGEEEE, SNÄÄÄÄÄLLAAAA"
...."Okejdå"

Sen satt Joy och Smoc och berättade en lång historia som började med att Joy och Adde var i Grekland.
Nästan alla var med i den och inkluderade en naken Smoc i en sauna, i Finland. En Adde som fick så stora biceps, av att pumpa en sån där pump-tågvagn, att han inte såg något och hamnade i Sibirien.

Efter sagostunden gick vi till Mc Donalds och satt och pratade där.


Jag är verkligen för trött för att skriva mer om min dag nu. Godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback