Halo. HALO. Halo. HALO

Ikväll har varit en lugn kväll med inslag av sådan lycka man bara känner när man känner sig RIKTIGT omtyckt.
Jag fick godis! :D
Tack Arman! <3

Just nu har jag kladdat lite på ett vitt linne.. Målade lite med en spritpenna ^^
Blev helt okej. Kanske visar upp någon dag.

Seriöst, varje morgon när jag åker till skolan.. Att lyssna på Savage Garden är multimegabäst!
Jag blir så lugn och avslappnad.. Jag blir lugnt lycklig.. Och att sitta och titta på alla människor på tunnelbanan ^^
Mys. Äkta mys.

Våren anlände för några dagar sedan. I torsdags, om jag inte minns fel.
SÅ BÄST! Jag älskar våren. Det är den bästa tiden på året.
Då är det mysigt utomhus, gatorna har precis blivit torra. Jag tänker direkt att det är kulsäsong igen.
När jag var mindre spelade jag alltid med kulor på våren. Det verkligen luktar vår ute.
..Iofs luktar alla årstider.
Nackdelen med våren är allt pollen.. Det har börjat komma nu.
Ska snart få årets spruta. De här dagarna har jag klarat mig på mina rosa Benadryl från USA.

Den bästa årstiden, näst efter våren, är hösten.
Lövhögar är så mysigt ^^ Och att det spöregnar och åskar ute emellanåt.
Att ligga inne och se på film under ett stort duntäcke.
Att plaska i vattenpölar och snurra runt, runt i regnet för att sedan gå in och dricka te eller varm oboy.

Det är mina favoritårstider. ^^


Nu tänker jag lata mig lite till innan jag somnar. Faktiskt :]
Vänta ett tag till så kanske min blogg blir jätteintressant. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Milk

No problem! Jag har godis så det räcker och blir över! :) Akta så du inte får hål i tänderna och så du inte går upp hmm.. säg 5kg? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback